Projektmunka részletei

A munkafolyamat

Üzleti portré és annak szerepe a munkahelyi márkázásban

A munkahelyi márkázás egyre fontosabb szerepet játszik a toborzásban, különösen a modern digitális környezetben. Az emberek nem csak munkát, hanem közösséget és értékeket is keresnek, így a vállalatok számára kulcsfontosságú, hogy vonzó és hiteles képet mutassanak magukról. A reklámfotós, különösen a munkahelyi portrék készítése, ebben alapvető szerepet játszik, hiszen ezek a vizuális tartalmak közvetítik a cég kultúráját, értékeit és professzionalizmusát.

A feladat

Az én feladatom minőségi munkahelyi portrék készítése volt gyári munkásokról és vezetőkről, gyakran kihívást jelentő környezetben. A gyárakban a fotózás különösen nehéz volt, hiszen veszélyes területeken dolgoztam, ahol gyorsan kellett dolgoznom, hogy ne akadályozzam a termelést. A fényviszonyok is gyakran rosszak voltak, valamint bizonyos területeket, például a gyártósort, üzleti titkok védelme miatt nem lehetett fotózni. Mindemellett minden alkalommal mobil stúdiót kellett felállítanom, hogy professzionális minőségű képeket készítsek.

A kihívás

A toborzás során nehéz kitűnni a versenytársak közül, különösen ipari környezetben, ahol a munkakörülmények kevésbé tűnhetnek vonzónak. Az ilyen helyszínek kihívást jelentenek egy fotós számára, de a hiteles és minőségi képek segíthetnek megmutatni a vállalat valódi értékeit és az ott dolgozó emberek elkötelezettségét. Ezek a képek nem csak esztétikusak, de valós képet adnak a munkahelyi környezetről, így hitelesebbé teszik a vállalat kommunikációját.

Összegzés

Az egyetlen út tehát az volt, hogy gyorsan, precízen és alkalmazkodva dolgoztam, miközben kiemelkedő minőségű fotókat készítettem, amelyek tökéletesen illeszkedtek a cég márkakommunikációjába. 

A kihívás megoldása a gondosan megtervezett és minőségi reklámfotók használatában rejlik. Ezek a képek nem csak esztétikusak, hanem erős üzenetet közvetítenek a potenciális munkavállalók felé: a cég hiteles, törődik az embereivel, és professzionális környezetet biztosít. A vizuális tartalmak segítségével nem csak figyelemfelkeltő toborzási kampányok hozhatók létre, hanem hosszú távon erősíthető a vállalati arculat is. Az elkészült képeim közül, volt, amelyik toborzó óriásplakáton jelent meg Tatabányán.

Projekt megvalósítása

2020-2023

Teljes portfólió

Amennyiben érdekel a többi projektmunkám, itt megtalálod őket:

Kérdésed van?

Az alábbi elérhetőségeken vagyok elérhető:

Telefon

Email